IIIIII'm soo saaad aand looonelyyyyy..

Eller inte. Fast ändå. Har ändå något att längta till nu. Om tre veckor åker jag antagligen ner och hälsar på mr.fantastic himself. Sitter och kollar biljetter redan trots att jag inte har råd att köpa, än. Det känns ändå bättre att veta att vi faktiskt ska ses. Det är bättre än att inte veta.. Längtar efter dig.


Om vi ska återgå till nuet ska jag lägga mig och försöka läsa ut det sista av Gummi-Tarzan. Den är lite som Grynet, fast mer för killar. Inga rosa kläder, tuggummin och prinsesskronor här inte. Någonstans mellan raderna skriks dock budskapet "TA INGEN SKIT!!!" ut. Den hade säkert vart jättespännande om jag var 12. Nu är den mest bara gullig..



Make Me Happy
Postat av: josephine

ah visst är dom!:)

2009-02-09 @ 09:15:31
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Vad tycker du?
Jag godkänner alla kommentarer innan de publiceras. Jag publicerar inte kommentarer som enbart innehåller reklam.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0