Juno



Fick lite filmer som jag beställt från cdon.com idag. Sweeney Todd, Hairspray + Juno & Little miss sunshine (dubbelfilm). Tycker Juno är så mysig så jag satte mig för att kolla på den  nu. Älskar musiken i filmen med, därav bilden..

Make Me Happy
Postat av: Sandra

Åh älkade Juno, sååå bra film!! :)



svar: ja man hittar ju lite nya kompisar men det är ändå lite speciellt med skolkompisar. ah, inte lätt alltså :)



haha jadu antar att dom var riktigt usla :P får hoppas min pojk & hans lagkompisar kan bjuda på lite mer underhållning nästa gång hon kommer förbi :)

2008-08-29 @ 14:53:43
URL: http://froggie.blogg.se/

Vad tycker du?
Jag godkänner alla kommentarer innan de publiceras. Jag publicerar inte kommentarer som enbart innehåller reklam.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0