Date med Johnny Depp



Har inga större planer för ikväll, så jag tänkte slå på Sweeney Todd nu. Helt klart en utav Tim Burtons bästa filmer, om ni frågar mig. Orkar jag slår jag nog på Hairspray sedan också eftersom det ändå inte är något särskilt på tv. Mormor tyckte att jag skulle kolla på Diggiloo eller vad det heter men det är inte riktigt min stil..

oojaa jag Älskar musikaler..

Make Me Happy
Postat av: josephine

jaha men det låter ju alldelens prima, så du har sånna kontakter, då kan ju du ordna en date med orlando bloom till mig va?;D

ja det tror jag med!

2008-08-29 @ 21:39:02
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Vad tycker du?
Jag godkänner alla kommentarer innan de publiceras. Jag publicerar inte kommentarer som enbart innehåller reklam.
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0